Hos FA VAGT kører vi alarmpatrulje, når der alarmen går i virksomheder, butikker og private hjem.
Alarmen går til et kontrolcenter, som derpå sender en alarmpatrulje ud på stedet for at føre tilsyn. Derpå kan vi kontakte kontaktpersonen, glarmesteren eller andre efter aftale.
Alarmpatruljen har flere formål. Dels har den en præventiv virkning, da tyven ved, at den kommer, når han bryder ind. Samtidig sikrer den, at tyven får begrænset tid til at samle genstande og udøve hærværk. I visse tilfælde pågriber vi også tyven for derpå at tilkalde politiet, så de kan sigte vedkommende.
Alarmpatruljen kan tilkalde glarmester, Falck eller lignende, hvis der er brug for afdækning, så der ikke er fri adgang til virksomheden efter et indbrud. Samtidig sikrer vi, at en påvirket indbrudstyv ikke lægger sig til at sove, således medarbejderne møder ham næste morgen. Vi følger naturligvis de regler, der er inden for området, når vi er ude på stedet, og der kan laves individuelle aftaler om, hvad vi skal foretage os i forskellige situationer.
Nogle ønsker, at vi blot giver besked til en kontaktperson, mens andre ønsker, at vi varetager det hele.
Du er meget velkommen til at kontakte os på telefon 23 90 04 91 for at få et uforpligtende tilbud på alarmkørsel. Du kan også skrive til os på favagt@favagt.dk. Vi tager gerne en drøftelse om de forskellige muligheder og løsninger
Har du spørgsmål til vores vagtservice, eller vil du gerne hyre en vagt til en opgave? Så kontakt vores vagtfirma i dag. Vi har altid en vagt eller flere, som står klar til at hjælpe dig, når du har brug for det.
Du kan ringe til os på telefon 23 90 04 91 eller skrive til os på e-mail favagt@favagt.dk. Sammen finder vi frem til en god løsning på vagtservice til dig. Vi besvarer henvendelser indenfor 48 timer.
I vores vagtselskab beskæftiger vi os udelukkende med medarbejdere, der som minimum har gennemført det lovpligtige kursus “Grundlæggende Vagt”.