Portvagt på Sjælland
Optimer sikkerheden i dit firma
Søger du et professionelt vagtfirma til at stå for din opgave? Så er du det rette sted. Hos FA VAGT har vi mange års erfaring med vagtservice for private såvel som erhverv. Med os ved din side kan du således optimere sikkerheden i dit firma – uanset om du befinder dig i København eller at andet sted på Sjælland. Vi har nogle dygtige og kompetente vagter, som har mange års erfaring i branchen, og som har de rette uddannelser.
Ønsker du at gøre noget ekstra for at opnå større sikkerhed, tryghed og ikke mindst minimere risikoen for tyveri og indbrud, er en portvagt en god investering – Vil du høre mere? tøv ikke med at kontakte os.
Med en dygtig portvagt ved indgangen til firmaet, byggepladsen eller i et lukket område har du en ekstra sikkerhedsinstans, som sikrer dig og firmaet imod uvedkommende og ubudne gæster. Vi producerer adgangskort til porte, hvorved man kun har adgang gennem portvagten. På den måde registrerer vi alle medarbejdere og besøgende, således at vi altid ved, hvem der opholder sig i bygningen. Dette bidrager både til medarbejdernes og gæsternes sikkerhed, og det giver dig som arbejdsgiver ro i sindet.
Hos FA VAGT kan du få skræddersyet en løsning til dine behov og ønsker. Vi også yder professionel rådgivning i forhold til, hvad der kan gøres rent præventivt i firmaet. Døjer I meget med indbrud eller forsøg derpå, kan dette afhjælpes ved portvagt, som holder øje med matriklen på overvågningskameraer, samt ved afskærmning.
Start dialogen omkring dine ønsker og behov allerede i dag – uanset om du skal bruge en portvagt, sikkerhedsvagt eller noget helt tredje. Vi tager gerne en uforpligtende snak med dig, hvor vi gennemgår dine ønsker og behov. Ud fra disse, og med vores kyndige ekspertise, finder vi sammen den bedste løsning.
Kontakt dit vagtselskab på Sjælland allerede i dag. Vi kan træffes på telefon: 23 90 04 91 eller på E-mail: favagt@favagt.dk. Du er også mere end velkommen til at udfylde vores kontaktformular her på siden. Så vender vi retur hurtigst muligt.